Khamis, 21 November 2013

(VIDEO) BANG NUN KANTOI MACAM BUDAK VILLA NABILA!!!



Share

Rasa macam tak puas hati pulak setakat cerita sekali je pasal isu kantoi Si Ketua Penipu tu semalam. (KLIK SINI) Hari ni kita dedahkan lebih banyak bukti berkaitan dengannya.


Korang pernah dengarkan cerita pasal insiden di Villa Nabila tempoh hari bila satu Malaysia gempar dengan kehilangan 30 orang budak yang masuk ke kawasan tu?

Hah!!! Mungkin perkara yang sama jugak cuba dibuat oleh Si Ketua Penipu tu semalam kot. Dia pun cuba nak hilangkan 40ribu orang warga Bangla dia dia dakwa sebelum ini.

Yang bezanya, budak yang dikatakan hilang tu ada maruah yang jauh ebih hebat dari Si ketua Penipu tu. Dia berani tampil dan meminta maaf.

Yang Si Ketua Penipu tu pulak, setakat pandai memutar belitkan kenyataan dia dan menuduh orang lain tak tentu arah. Maruah dan harga diri pun dia tak de.

Di sebelah ni 'Printscreen' dari laman portal KeldaiDaily mengenai dakwaan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu sendiri tu pasal isu yang sama.

Jelas dinyatakan dalam laman portal tu mengenai tuduhan fitnah Si Ketua Penipu tu terhadap Jabatan Perdana Menteri mengenai isu 40ribu orang Bangla ni.

Fitnah tersebut disubur-biakkan oleh Si Ketua Penipu tu dengan konco - konconya merata pelusuk Negara dalam siri Jelajah Merdeka Rakyat.

Tak de pentas yang diorang tak panjat dan menceritakan benda yang sama kepada rakyat. Kalau tak de pentas, diorang guna lori diorang untuk sebar fitnah.

Yang malangnya, mereka yang turut terlibat dalam fitnah Si Ketua Penipu tu adalah dikalangan pemimpin Parti Angguk Saja tu sendiri. Diorang pun ada 'share' dalam fitnah tu.

Sekarang, meh kita lihat, dengar dan hayati sendiri apa yang diucapkan melalui mulut Si Ketua Penipu tu dalam salah satu video yang dimuat-naikkan oleh Pencacai Pakatan.

Jangan pulak lepas ni, Si Ketua Penipu tu kata bukan dia dalam video tu. Mana la tau ye tak. Kot - kot lepas ni dia nak kata yang individu dalam video tu bukan dia. Muka macam dia, suara macam dia, tapi bukan dia. Memang saja nak cari nahas la namanya tu!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan