Khamis, 21 November 2013

'TOLAK' CADANGAN MIROS, TERIMA KASIH KERAJAAN!!! @HishammuddinH2O




Alhamdulillah, beruntung sungguh dapat Kerajaan yang cukup peka dengan apa yang diluahkan oleh rakyat dibawah. Terima kasih SH ucapkan kepada pihak Kerajaan.



Maka benarlah slogan yang selama hari ini digunakan oleh pihak Kerajaan dimana "Rakyat DiDahulukan". Ternyata ianya benar belaka.



Tahniah jugak SH ucapkan kepada semua pejuang - pejuang media UMNO yang lantang bersuara menolak cadangan yang dibuat oleh MIROS.



Dengan desakan yang dibuat oleh pejuang Media UMNO la maka keputusan pihak Kerajaan hari ini menyebelahi rakyat. Jelas, suara akar umbi menjadi teras kepada Kerajaan.



Kalau nak harapkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu, diorang setakat pandai mengutuk je. Lepas tu dok spin kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi Jambu tu.



Habis semua blogger - bogger Pakatan tu sekadar berbahas mengenai tuntutan mereka untuk menurunkan harga kenderaan. Bukannya diorang bercakap pasal cadangan MIROS.



Walhal Si Rafizi Jambu tu sebenarnya dalam diam menyokong cadangan yang dibuat oleh MIROS demi untuk merealisasikan hasrat dia untuk menurunkan harga kereta je.



Bukannya dia nak bantah atau menolak cadangan yang dibuat oleh MIROS tu sebelum ini. Jauh sekali dia nak mempertikaikan apa yang dicadangkan oleh MIROS tu.



Jadi, jangan la diorang nak mendabik dada kata ini perjuangan diorang. Jangan diorang nak kembang hidung bila Kerajaan membatalkan cadangan yang dibuat oleh MIROS.



Sedar diri sikit, diorang tu sekadar bercakap je pandai, tapi kerja satu hapah pun diorang tak mampu nak buat. Setakat bercakap je tapi tak de impak buat kerja, apa gunanya. Buat mengabihkan masa je!!! Tak mendatangkan faedah lansung!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan