Khamis, 21 November 2013

Memang Makin BiaDAPig Ni..

GAP dedah cina benci azan .




Bila cinabeng hentam melayu, bilaa cinabeng hentam islam, hakikatnya disebaliknya dia ada masalah. CK Ng sama jugalah persisnya dengan kelakuan Namewee yang celaka tu.

Sejak 5 tahun kebelakangan ini memang ramai cinabeng yang secara terbuka hina Melayu dan Islam. Ada yang berkias dan ada yang direct to the point.
Cara mereka berkias pun sepertimana mereka luahkan secara beramai-ramai waktu pesta cinabeng cuba nak hapuskan hak melayu melalui demonstrasi bershit, lynas dan black 505. Caranya adalah cara orang tak bertamaddun ...

Yang direct pula adalah yang direct seperti dua pemakan babi kat atas.

Mengikut analisis psikologi, sikap dan perilaku dua cinabeng kat atas tu melambangkan mereka ada masalah peribadi yang disembunyikan dari pengetahuan public. Ia digelar sindrom terlebih makan babi atau bahasa saintifiknya digelar babimakanhiper.

Penyakit babimakanhiper ini akan merosakkan saraf otak lantas menjejaskan aliran normal oksigen .

Untuk tahap ck ng dan namewee mereka ini boleh dikategorikan sebagai ke dalam jenis pesakit babimakanhiper yang sukar dirawat kerana kelenjar otaknya telah mematikan fungsi sosiopat yakni kehendak dan kemampuannya mahu bersosial dan menghormati sensitiviti masyarakat lain telah diberhentikan dengan kadar paksaan.

Sakit CK Ng dan Namewee sebenarnya telah kami fahami dan para saintis telah mengkategorikan ke2 mereka ini sebagai pengidap tahap 5 yakni tak boleh dirawat.

TAK BOLEH DIRAWAT KERANA disfunctional ( sebut saiz kecacatan kekal) otak dan totey mereka adalah hampir sama. Skala saiz otak dan totey mereka jika dibandingkan dengan saiz cili padi adalah 4 nisbah 5. (Itu belum kami dedahkan lagi perbadingan ukur lilit )

Yakni pada tahap serius, sukar dipulih dan sungguh memalukan atau bahasa inggerisnya disebut extraordinary mother f*&^%$ humilating !
Hahaha ... Baca setrusnya GAP di SINI

Sebenarnya musyurikin hati hitam memang gitu. Bunyi azan merisaukan jiwa kafir lahanat ni!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan